de juiste mensen raken door digitaal op een onderscheidende manier jouw verhaal te vertellen

Wireframesiphone with museumvrij website

Wij zetten de kracht van design, tech en content in om inspirerende visies van missiegedreven organisaties waarheid te maken.

Dat doen we voor lokale initiatieven die verbinden tot aan internationale operaties die de stijgende zeespiegel tegengaan. En alles wat daar tussenin valt. Of net erbuiten. Zolang je maar positieve verandering wil bereiken. Dat is gewoon aardig.

branding

Een merk is meer dan een logo, visie of belofte. Het is het gevoel dat iemand krijgt van jouw organisatie. Wij ontwerpen de visuele bouwstenen van dat gevoel.

Van strategie naar verhaal tot visuele identiteit: wij ontwikkelen een brand guide met tone of voice, logo, kleurenpalet, typografie en design elementen.

4-6 weken
digitale ervaring

Met no & low-code oplossingen lanceren we in enkele weken een schaalbare digitale ervaring. Een opvallende en interactieve website staat in het middelpunt.

Hoe we dat aanpakken? Door samen eerst groot te denken en daarna te bepalen welke functionaliteiten er minimaal nodig zijn. Vervolgens werken we in sprints naar het einddoel en sturen we onderweg bij.

2-4 weken
content

Een digitale ervaring zonder bereik en verhaal gaat geen bergen verzetten. Daarom bedenken en produceren wij aansluitende social-first uitingen en campagnes.

Met onze in-house productie van visuals, video’s, animaties en copywriting maken we jouw organisatie bekend. Hoe? Door te verbinden met de mensen die je wilt bereiken en hen aanzetten tot actie.

2-3 weken

hoe wij werken

Nummer 1 met schaak toren
strategie

Om door de zee van mogelijkheden (en functionaliteiten) te navigeren, stippelen we een helder plan voor de toekomst uit. Met elkaar.

Nummer 2 met prisma
concept

Als de fundering ligt, bedenken we doelgerichte concepten. Deze ideeën sluiten naadloos aan op de strategie, jouw doelen en de mensen die je wilt aanzetten tot actie.

Nummer 3 met lego bouw blokje
realisatie

Buitengewoon, kraakhelder en betekenisvol. Dat zit hem in onze branding, digitale ervaringen en content. Het doel? Positieve verandering in de analoge wereld.

wat aardige woorden van een van onze samenwerkingen

“Het feit dat aardig vraaggestuurd werkt en vanuit ons publiek wil denken, was naast de kwaliteit van hun design, de belangrijkste reden om met hen samen te werken.”

michiel tolman
directeur | de bildung academie
Michiel tolman