Als je op accepteren klikt, stem je in met onze cookieverklaring. Je kunt je voorkeuren hier beheren.

de juiste mensen raken door digitaal op een onderscheidende manier jouw verhaal te vertellen

Wireframes
iphone with museumvrij website

Wij zetten de kracht van branding, digital design en low-code in om inspirerende visies van missiegedreven organisaties waarheid te maken.

Dat doen we voor lokale initiatieven die verbinden tot aan internationale operaties die de stijgende zeespiegel tegengaan. En alles wat daar tussenin valt. Of net erbuiten. Zolang je maar positieve verandering wil bereiken. Dat is gewoon aardig.

4-6 weken
branding

Een merk is meer dan een logo, visie of belofte. Het is het gevoel dat iemand krijgt van jouw organisatie. Wij ontwerpen de visuele bouwstenen van dat gevoel.

1-2 weken
digital design

Wij geloven dat een doordachte gebruikerservaring onmisbaar is. Jouw doelstellingen zetten we om in een concept en vertalen dat naar een treffend digitaal ontwerp.

Digitale ervaring museumvrij website
2-4 weken
low-code development

Met no & low-code oplossingen lanceren we in enkele weken een schaalbare digitale ervaring. Een opvallende en interactieve website of webapp staat in het middelpunt.

Gorillas social instagram story

hoe wij werken

Nummer 1 met schaak toren
strategie

Om door de zee van mogelijkheden (en functionaliteiten) te navigeren, stippelen we een helder plan voor de toekomst uit. Met elkaar.

Nummer 2 met prisma
concept

Als de fundering ligt, bedenken we doelgerichte concepten. Deze ideeën sluiten naadloos aan op de strategie, jouw doelen en de mensen die je wilt aanzetten tot actie.

Nummer 3 met lego bouw blokje
realisatie

Buitengewoon, kraakhelder en betekenisvol. Dat zit hem in onze branding, digitale ervaringen en content. Het doel? Positieve verandering in de analoge wereld.

wat aardige woorden van een van onze samenwerkingen

“Het feit dat aardig vraaggestuurd werkt en vanuit ons publiek wil denken, was naast de kwaliteit van hun design, de belangrijkste reden om met hen samen te werken.”

michiel tolman
directeur | de bildung academie
Michiel tolman

interesse om samen iets aardigs te creëren?

dat doen we al voor inspirerende merken zoals: