in 4 weken van mèh naar merkwaardig
projecten
aanpak
over ons
manifest
inzichten
contact
29
.
1
2025
vooruit voor uitzendkrachten: een reflectie met elise kardon
Hoe zorgen we ervoor dat meer mensen hiervan horen én de stap zetten om zichzelf verder te ontwikkelen? Samen met Elise praten we over hun brand refresh en het digitale traject.
17
12
2024
waarom je in 2025 je b2b website wilt migreren naar webflow
Hoe zorg je dat je het beheren van je website makkelijker maakt en je minder afhankelijk bent van anderen? Webflow geeft je in 2025 de ruimte om het allemaal in-house te doen.
14
11
hoe we low-code inzetten om comms, ops & marketing te automatiseren
Low-code maakt automatiseren toegankelijker dan ooit. Maar hoe zet je het duurzaam in zonder vast te lopen? En hoe weet je of het binnen jouw organisatie past?
je nieuwe website toegankelijk maken voor iedereen met wcag 2.2
Vanaf 2025 worden veel organisaties verplicht om websites toegankelijk te maken voor iedereen. Maar wat betekent dat precies?
4
6
van visuele identiteit tot website voor de universiteit van de 21e eeuw
Worstel je met het overbrengen van wat je doet in een snel veranderende wereld? De Bildung Academie kent deze uitdaging maar al te goed.
10
onze go-to lijst van 50+ gen ai, no-code & automation tools
Van GenAI en no-code tot automatisering, deze tools vergroten je impact.
18
3
je website je belangrijkste marketing tool maken
Ontdek hoe je ‘m in één keer goed bouwt.
19
2
waarom je een design system in je workflow wilt
Net als een dirigent een orkest leidt, stuurt een design system hoe en wat je ontwerpt. Design je zonder system? Dan wordt het een aardige chaos.
hoe webflow offline bruggen bouwt: een reflectie met dionne tool
Samen met Dionne (directeur en bestuurder) spreek ik over hoe Webflow Stichting Welzijn Diemen helpt mensen offline in beweging te brengen.
hoe webflow en figma ons webdesign proces versimpelen
Webdesign maakt aardige sprongen. Een klein betoog hoe het mijn leven als ontwerper eenvoudiger en mooier maakt: minder code, meer creativiteit.
2023
het is tijd om over deze webdesign trends van 2024 te praten
2024 staat voor de deur: hoe geven trends de digitale wereld vorm? Een must-read als voorproefje op de toekomst.
waarom je een herkenbare huisstijl of brandbook wilt voor je een website maakt
Een website is een fundamenteel onderdeel van je merk dat consistent is aan de rest van al je communicatie. Jeroen neemt je mee in de stappen vóór je jezelf digitaal op de kaart zet.
27
waarom we websites maken in webflow
Webflow is een veelzijdig low-code platform voor het bouwen van websites, ideaal voor startende en organisaties die groeien. Corné deelt zijn filosofie zodat je ontdekt of het aardig bij jou past.
20
hoe we een boodschap versterken met een landingspagina
Wat is de juiste mix van interactie, design en vertellen om niet alleen mensen aan te trekken, maar ook offline te bewegen?
digital-first als groeiversneller: een reflectie met billy van homeup
Samen reflecteren we op hoe we binnen enkele maanden hun merk nieuw leven in bliezen en een schaalbare digitale ervaring lanceerden.