Als je op accepteren klikt, stem je in met onze cookieverklaring. Je kunt je voorkeuren hier beheren.
stadsmakers eindhoven
aanpak:
brand
launch
klant:
jong & je wil wat & gemeente eindhoven
deliverables:
ux, ui, development, tracking

stedelijke initiatieven door het leiderschap van jonge eindhovenaren

De komende jaren wordt er door de Gemeente Eindhoven geïnvesteerd in de toekomst van Eindhoven. Om de eenheid, samenhang en zichtbaarheid tussen maatschappelijke initiatieven te versterken, bouwt Jong & Je Wil Wat met De Bildung Academie aan StadsMakers Eindhoven: een community ván, vóór en dóór jongeren.

Jongeren uit Eindhoven krijgen gedurende een kosteloos leiderschapsprogramma van 13 weken de mogelijkheid en ruimte om hun ideeën tot werkelijkheid te brengen. Op die manier leveren werken deelnemers aan de toekomst van Eindhoven en aan hun eigen ontwikkeling.

sprint voor sprint

Het uiteindelijke doel van de website is om anderen deel te laten nemen aan het programma. Het was belangrijk om mogelijke deelnemers te inspireren. Dat deden we door de mensen achter de challenges een gezicht te geven en hun verhaal te vertellen.

Ook worden de challenges van de StadsMakers actief verspreidt via de website, om te laten zien wat er in slechts 13 weken tijd tot stand kan komen.

Door samen eerst groot te denken is er een lijst van prioriteiten gedefinieerd. Die lijst is vervolgens opgesplitst in twee behapbare sprints. Het resultaat? Een informatieve en contentgedreven website.

het project in een notendop

"Vanuit de bestaande huisstijl is er een krachtige digitale doorvertaling gemaakt in de ontwikkelde website. Een stijl die goed aansluit op het project van StadsMakers!"

Milou van den Hurk
Milou van den Hurk
junior communicatieadviseur | jong en je wil wat

communicatie met, voor én door jongeren

Wat houdt jou als jongere ècht bezig? Een vraag waar Jong & Je Wil Wat dagelijks mee bezig is. Zij luisteren aandachtig naar jongeren en zetten jongerencommunicatie in om een blijvende impact te maken.

Van een doeltreffende jongerencampagne tot inzichten op een thema wat leeft onder jongeren. Samen met organisaties en jongeren uit hun netwerk geven zij de generatie van de toekomst een stem die dit keer wél serieus genomen wordt en écht ergens toe leidt.

aardige bijdragers

interesse om samen iets aardigs te creëren?

dat doen we al voor inspirerende merken zoals: